בינה מלאכותית משנה את חוקי המשחק בעולם השיווק הדיגיטלי

בינה מלאכותית ושיווק דיגיטלי

תעשיית השיווק הדיגיטלי מתפתחת כל הזמן, וטכנולוגיות חדשות צצות מדי יום. בינה מלאכותית ב-2022 היא לא הדבר הגדול הבא, היא הדבר הגדול הנוכחי. היא כבר עכשיו מחוללת שינויים משמעותיים בתחום – מתהליכי אוטומציה מתקדמים, שימוש בצ'אטבוטים ועוד עזרים וירטואליים שמשפרים את חווית המשתמש. היא משנה גם את האופן בו אנחנו מנתחים נתונים, חוזים התנהגות צרכנים, עושים עסקים ויוצרים תוכן מרתק יותר. אם עד לפני כמה שנים, המונח בינה מלאכותית היה שייך לסרטי מדע בדיוני, היום כל כך הרבה דברים מונעים על ידה שקשה לדמיין איך חיינו בלעדיה.

בינה מלאכותית היא עולם טכנולוגי רחב שכולל בתוכו שני תחומים: Machine Learning (למידת מכונה), פיתוח אלגוריתמים שמאפשרים למחשב לבצע למידה הדומה ללמידה אנושית, ו- Deep Learning (למידה עמוקה), שמשתמש בכמויות עצומות של מידע לבניית תבניות ולהפקת תובנות עמוקות.

לא רק סטארטאפים, היום כמעט כל החברות וביניהן INNOVATE עושות שימוש בכלי שיווק דיגיטליים המופעלים על ידי בינה מלאכותית יחד עם כלים סטטיסטיים כדי לשפר את תכנון הקמפיינים וקבלת ההחלטות. אבל מסתמן שזו רק ההתחלה. קל לחזות שבינה מלאכותית תמשיך למלא תפקיד מרכזי עבור המשווקים.

כיצד הבינה המלאכותית משרתת אותנו בתהליכים שיווקיים?

צ'אטבוטים

שימוש בצ'אטבוטים משפר את תהליך ההמרה, מגביר את מעורבות הלקוחות ועוזר לכם להבין מה הלקוחות שלכם צריכים. הלקוח מקבל תשומת לב אישית והמשווק עוקב אחר הציפיות שלו מהמוצר או השירות ויכול לתת מענה מהיר יותר בהתאם. צ'אטבוטים תורמים רבות לייעול ושיפור תהליכי העבודה של מרכזי השירות ומרכזי המכירות, ולהגברת שביעות הרצון מהשירות.

מיקוד והתאמה אישית

תהליכי הפרסונליזציה וההתאמה האישית של המסרים והצעות הערך לכל לקוח, כבר תופסים תאוצה. בעזרת הבינה המלאכותית, רמת הדיוק גבוהה הרבה יותר והמשווקים לוקחים את תחום ניתוח הנתונים כמה צעדים קדימה. למשל – האפשרות להתאים את המסרים ללקוח לפי המצב הרגשי שלו וניתוח הכוונות וכך גם לתקשר אתו (נציגי השירות או הבוטים) בשפה המותאמת לו. המסרים השיווקיים הרלוונטיים ביותר מגיעים ללקוחות בזמן אמת, תוך התחשבות במאות פרמטרים כמו עונתיות, טרנדים, זמני שליחה ועוד. הבינה המלאכותית תורמת לשימור מערכת היחסים שמובילה לנאמנות, משפרת את חווית הלקוח, עוזרת לייעל תהליכים, לחסוך זמן, להגדיל הכנסות ולהפוך כמעט כל פעולה לאוטומטית.

איסוף דאטה

תוכנות שאוספות דאטה באמצעות בינה מלאכותית עוזרות לנו ולעסקים איתם אנו עובדים לקדם את התוכן שלהם בצורה טובה וחכמה יותר במגוון פלטפורמות, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, עבור קהלים חדשים, קהלים דומים לקהלים שיצרו אינטרקציה עם העסק בעבר ועבור קהלים מעורבים המטורגטים מחדש.

המערכות איתן אנו עובדים עוסקות בשיפור תמידי של האלגוריתמים שאוספים את הדאטה, מה שמאפשר איסוף דאטה איכותי הרבה יותר בצורה מאורגנת. כך ניתן לפתח מודלים מתקדמים ולהשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים.

ניהול קשרי לקוחות – CRM

חברות רבות ביניהן Salesforce ו-IBM משקיעות כסף רב בפיתוח בינה מלאכותית שיכולה ליצור אינטראקציה טובה יותר עם הלקוחות שלהן, ולקבל תובנות בזמן אמת על המגוון הרחב של הערוצים בהם מתקיימת האינטראקציה הזו. בזכות בינה מלאכותית וחיזוי אנליטי מערכות ה-CRM המתקדמות מאפשרות לזהות בעיות (כמו סיכוי לנטישה) ולנקוט צעדים לפתור אותן בטרם עת או להפחית את השפעתן, לטפח את הקשר עם הלקוחות ולתכנן את דרכי הפעולה הטובות והיעילות ביותר עבורם.

לסיכום ניתן לומר, שבינה מלאכותית מספקת הזדמנות להרחיב את גבולות הקמפיינים שלכם, לפעול בצורה יעילה ומדויקת יותר, להציע חוויות משתמש אפקטיביות יותר ללקוחות ולחזק את המותג שלכם. בעזרת בינה מלאכותית, המשווקים יכולים להשקיע פחות זמן בפעולות של ניתוח ודיווח, ואת הזמן הזה לנצל כדי לדייק את התוכן והאסטרטגייה השיווקית. באמצעות עוזרים וירטואליים, תובנות מנתונים, מודלים לחיזוי התנהגות לקוחות, יצירת תוכן ועיצוב חכם לחוויות לקוח מותאמות אישית. בינה מלאכותית היא העתיד של השיווק הדיגיטלי בתקופה הקרובה.

אז מה עושים מכאן? מאמצים טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, מרכזים את הדאטה ומשלבים אוטומציה בתהליכי העבודה השוטפים. או שפונים אלינו 🙂 השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

CONTACT US

MAKE THINGS HAPPEN

:PHONE

:OPENING HOURS
ראשון – חמישי
08:00 – 18:00

:ADRESS
שדרות נים 2, ראשון לציון 7546302

INNOVATE CONNECTING.THE.DOTS

העולם משתנה ותעשיית הפרסום עוברת שינויים יחד איתו.
גם אנחנו ב-INNOVATE מתאימים את עצמנו לשינויים. חושבים הרבה מעבר לפרסום.