HAPPY TUMMY מבית תרימה הוא תכשיר רפואי ממקור טבעי, המסייע בטיפול בשלשול חריף וכרוני ובכאבי בטן. הוא נמכר ללא מרשם ומתאים לילדים החל מגיל שנתיים. אחרי הטיפול ב- ,HAPPY TUMMY השלשול עובר תוך ימים ספורים.
הצוות שלנו מלווה את תרימה בהשקת המוצר, החל משלב האסטרטגיה, מיתוג ועיצוב האריזה ועד יצירה, ניהול וביצוע של כל המהלכים השיווקיים.
איך ממתגים ומשווקים מוצר שייעודו המרכזי הוא טיפול בשלשול? בחרנו להקליל את הנושא וכיוון שמדובר במוצר לילדים, להשתמש בחיה מאוירת. החיה שנבחרה להוביל את המוצר HAPPY TUMMY היא דובון פנדה. הוא גם הדמות שמככבת על אריזת המוצר וכמובן בכל שאר התוצרים הפרסומיים. בסרטוני האנימציה שיצרנו ל- HAPPY TUMMY הדובון "מתעורר לחיים", רוקד וזז. הסלוגן המוביל הוא: "יש גבול לכל שלשול!"
ההחלטה האסטרטגית הייתה למצב את תרימה כבעלת התמחות בתחום המוצרים לילדים ולהתייחס ל- HAPPY TUMMYלא כמוצר בודד, אלא כחלק ממטריה של מוצרים השייכים לעולם הילדים. במסגרת האסטרטגיה הזו, בנינו אתר ייעודי לעולם הילדים של תרימה שכולל, מלבד מידע על מגוון המוצרים, גם פורטל תוכן שלם – סרטונים, כתבות ומאמרים בנושאי תזונה, התפתחות, בריאות הילד ועוד. יצרנו שפה עיצובית מובילה צבעונית ועליזה, שעושה שימוש בחיות מאוירות. לכל מוצר נבחרה חיה אחרת.
קמפיין ההשקה מיועד לשני קהלי יעד עיקריים: הורים לילדים קטנים ורופאים. נכתב ג'ינגל ייעודי לקמפיין. נעשה שימוש במגוון מדיות: החל ממודעות פייסבוק ואינסטגרם, וידאו ביוטיוב, באנרים, פרסום בגוגל, כתבות תוכן ועוד.