אנו מלווים את SCE המכללה האקדמית על שם סמי שמעון, כבר זמן רב. אחת לתקופה אנו בוחרים לרענן מעט גם מבחינת השפה העיצובית וגם מבחינת המסרים הטקסטואליים. עם זאת, חשוב לנו לשמור על ערך המובילות ולהמשיך לשדר חדשנות וקדמה.
את המהלך בחרנו להוביל עם סלוגן חדש: Be the one. אתם הסטודנטים שלנו תהיו הנבחרים. אלה שיחוללו את פריצות הדרך הבאות בתחומים שונים – הנדסה, מדעי המחשב, אדריכלות ותקשורת חזותית. . תחת המטריה הזו, יצרנו מסרים נוספים המתאימים לכל חוג, למשל למדעי המחשב: Be the change או Be the one – אולי אתם תהיו אלה שיפתחו עולם טוב יותר. לחוג לאדריכלות: Be the one – אולי אתם תהיו אלה שיתכננו עולם טוב יותר וכדומה. מסרים אלה משתלבים עם הסלוגן המרכזי של המכללה – SCE לעולם טוב יותר.
חסות
נגן וידאו
יצירת החסות
נגן וידאו
השפה העיצובית
הצבע השולט בנראות החדשה הוא השחור, אליו מתווסף עוד צבע (סגלגל, ורוד, צהוב, תכלת) שמייצג חוג הספציפי. נעשה שימוש גם בפלאחים צבעוניים על גבי הרקע השחור ובדמויות אנושיות של סטודנטים וסטודנטיות. הקמפיין עלה בתשדירי רדיו, במודעות פייסבוק ואינסטגרם, באנרים באתרים מובילים ובקידום ממומן בגוגל.
שפה עיצובית חדשה
אנחנו מעניקים שירותי 360 ללקוחותינו. צוות המשרד כולל כ-25 איש המשמשים ללקוחות מנוע צמיחה ויחידת ביצוע דיגיטלית יעילה וחדשנית, המייצרת עשרות אלפי מכירות ולידים כל חודש. הצלחתנו מבוססת על שילוב של אנשים מוכשרים, מתודולוגיה נכונה, טכנולוגיה מתקדמת ושנים של ניסיון עם חדשנות שיווקית.