אתר SIMPLY הוקם על ידי "יחד ביטוחים", סוכנות מובילה כבר מעל 30 שנה, היודעת להציע מגוון פתרונות בתחומי ההשקעות, הפיננסים,
חסכונות פנסיוניים וניהול סיכונים. המטרה הייתה, להקים פלטפורמה דיגיטלית לקבלת ייעוץ פיננסי מקצועי, להנגיש לקהל הרחב את מגוון מוצרי החסכון וההשקעה הקיימים בשוק, לערוך עבור המשקיע השוואה אובייקטיבית מקיפה ונטולת אינטרסים בין מגוון חברות ולמצוא את המוצרים
המניבים והמשתלמים ביותר עבורו.
השירות מיועד לכל מי שכספו מושקע בקופת גמל, בקרן השתלמות או בתוכנית חיסכון, ורוצה להרוויח יותר הן מהתשואות הטובות בשוק
והן מדמי ניהול נמוכים יותר. אנחנו ב-INNOVATE מטפלים ב-SIMPLY מא' ועד ת': החל מאפיון והקמת הפלטפורמה, יצירת השפה העיצובית
והאריזה הקריאטיבית ועד ניהול קמפיינים דיגיטליים שיווקיים.
השפה העיצובית שנבחרה להוביל את המותג SIMPLY משרתת את המטרות השיווקיות.
שימוש בשפה וקטורית ובדמויות מאוירות, כמו גם הצבעוניות, עוזרים להנגיש ולפשט את המסרים ללקוחות, בתחום מורכב כמו השקעות ופיננסים. גם השם מעיד על הפשטות שבקבלת ייעוץ דרך הפלטפורמה. באתר משולב גם סרטון אנימציה שמסביר על תהליך קבלת השירות.
אתר SIMPLY הושק בקמפיין פרסומי במגוון פלטפורמות דיגיטליות – קמפיין פייסבוק ואינסטגרם, קמפיין גוגל, אאוטבריין ודיוורים. הקמפיין מדגיש את היתרונות הרבים של SIMPLY כמו השוואה אובייקטיבית ללא תשלום בין המוצרים והחברות השונות, ייעוץ מותאם אישית, ניוד כספים ללא עמלות וללא תשלום מס, זמינות ועוד.