תרימה:

צריך רלקסין בחיים.

רלקסין מבית תרימה היא תרופה ללא מרשם על בסיס צמח הואלריאן,
להרגעה במצבי מתח, עצבנות ונדודי שינה.
השנתיים האחרונות היו מתוחות מתמיד לרבים מאיתנו, שנאלצו להתמודד עם מציאות לא מוכרת,
חוסר ודאות ודאגות בריאות ופרנסה. רלקסין הוא מוצר טבעי שעוזר מאד במצבים הללו.
בעיתוי הזה, ולאחר עיצוב מחדש של האריזה, העלנו קמפיין און-ליין ואופליין, עם המסר המרכזי:
"לפעמים, צריך רלקסין בחיים." החל ממודעות פייסבוק ואינסטגרם, וידאו ביוטיוב, באנרים,
פרסום בגוגל ועד מוצרי פרינט.

פיצוח הקונספט

בשלב הראשון נקבעו השפה העיצובית והמסר המוביל. נעשה שימוש בגווני כחול וירוק, צבעים מרגיעים שגם תואמים לצבעי האריזה החדשה.

טירגוט ברשתות חברתיות

מטרת הקמפיין הייתה להגיע לקהל רחב, להגביר את המודעות למוצר ויתרונותיו ולאריזה החדשה. קהל היעד שהוגדר הוא בני 30 ומעלה , הורים, בעלי משכנתאות, אנשים שיש סבירות גבוהה יותר שיגיעו למצבי מתח ולחץ, מתעניינים במוצרי פארמה וחדשות, עם דגש יותר על הקהל הנשי. פנינו גם לרוקחים. בתקציב מוגבל הצלחנו להגיע לקהל של 1.1 מיליון איש.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

תהליך היצירה

התהליך כלל יצירת אימג'ים שילוו את כל הקמפיין, המציגים סיטואציה אנושית של רגיעה בלב "סערה". כמו למשל, אמא יושבת רגועה על הספה כשמסביבה הילדים משתוללים, הקפה נשפך וכדומה, או אדם נרגע על כיסא נוח בים, בזמן שמולו משתוללת סערה.

נגן וידאו

קמפיין משלים

כדי לתת חיזוק לקמפיין הראשון, עלה בעקבותיו קמפיין משלים במגוון מדיות. נעשה שימוש בדמויות אנושיות שונות, ליצירת הזדהות, עם אותו מסר מוביל. בקמפיין המשלים שמנו דגש בעיקר על נשים בנות 35 ומעלה.

INNOVATE CONNECTING.THE.DOTS

העולם משתנה ותעשיית הפרסום עוברת שינויים יחד איתו.
גם אנחנו ב-INNOVATE מתאימים את עצמנו לשינויים. חושבים הרבה מעבר לפרסום.